loading...
رایش سوم
milad بازدید : 1280 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

شما در این بعد از ظهر نظاره گر رویدادی با شکوه هستید که تا به حال نه یک آلمانی و نه هیچ کدام از مردم جهان به چشم ندیده است.این اغراق نیست که بگویم امشب جمعیتی بالغ بر بیست میلیون در آلمان و در بیرون از مرز های آنقادر خواهند بود تا به سخن رانی صدراعظم آدولف هیتلر گوش دهند.هنگامی که شکایت یهود در مطبوعات مبنی بر اینکه جنبش ناسیونال سوسیالیست به صدراعظم پوشش رادیویی گسترده ای از سراسر آلمان میدهد مطرح شد ما در پاسخ فقط میگوییم این تنها باز پرداختی در مقابل اعمال شماست.

yones1369 بازدید : 184 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (1)

مرگ آدولف هیتلر رهبر رایش سوم در شامگاه ۳۰ آوریل ۱۹۴۵ اتفاق افتاد. او به وسیلهٔ سیانور و شلیک تپانچه به سرش خودکشی کرد. هیتلر در زمان مرگ تنها ۵۶ سال داشت. هیتلر ۳۶ ساعت قبل از مرگش با معشوقه خود، اوا براون که از زمان شروع فعالیت در حزب نازی با او در یک عکاسی که مشتری آنجا بود آشنا شده بود پیمان زناشویی بست و با اینکه خبر نفوذ نیروهای متفقین تائید شده بود، هیتلر در آخرین ساعات عمرش با "اوا براون" ازدواج کرد و هنگام خودکشی نیز اوا همراه وی همزمان دست به خودکشی زد. اوا براون با شکستن کپسول سیانور و هیتلر نیز با سیانور و شلیک هم‌زمان گلوله تپانچه به سرش دست به خودکشی دست زدند. پیکر بی جان آن دو را دکتر گوبلز و سایرین که در سنگر بودند به بیرون بردند و به خواست خود هیتلر سوزانده شد.


به طور کلی مرگ هیتلر مورد تایید می‌باشد. بر مبنای اظهارات برخی سران نازی در جریان دادگاه نورنبرگ، بابرداشت عمومی در مورد پایان زندگی آدولف هیتلر اینست که او به اتفاق همسرش اوا براون با خوردن سیانور اقدام به خودکشی کرده‌اند و سپس طبق دستور خود هیتلر از قبل، جسد هر دو را کاملاً سوزانده‌اند بطوری که نه به دست نیروهای متفقین بیفتد، و نه هیچ‌گونه اثری از آن‌ها باقی بماند. اما کسی بدرستی نمی‌داند سرانجام رایش سوم چه شد.

 

adolf hitler بازدید : 239 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)
به نام اهورا




آدولف هیتلر ، ۲۰ آوریل ۱۸۸۹ در مسافرخانه ای در شهری مرزی و کوچک به نام “براونا-آم-این” در اتریش، بین مرز اتریش و امپراتوری آلمان زاده شد.آدولف هیتلر رهبر رایش سوّم در شامگاه ۳۰ آوریل ۱۹۴۵ به زندگی خود پایان داد.هیتلر در زمان مرگ تنها ۵۶ سال داشت.
هیتلر در کتاب “نبرد من” روزگار امروز یهود و صهیونیست را پیش بینی کرده بود:
یهودیان به قدری در کار خود ماهرند که با قیافه ی حق به جانب میتوانند یک ملت بیگانه و بی طرف قلمداد کنند. زیرا وقتی صهیونیست سعی می کند که به مردم وانمود کند که آنها از تشکیل حکومت ملی خوشحال و راضی هستند یک بار دیگر با این قیافه ی حق به جانب مردمان آلمان را فریب می دهند. زیرا آنها چیزی نمی خواهند جز اینکه یک روز با ضعیف کردن دولت ها موفق شوند یک دولت صهیونیستی فلسطینی ایجاد نمایند و این آخرین و عالی ترین آرزو های آنهاست. ولی در نفس او حقیقت نباید غیر از این باشد. به این معنی که آنها در نظر ندارند که یک دولت مستقل در فلسطین داشته باشند. بلکه می خواهند که فلسطین را برای خود مرکزی قرار دهند تا بتوانند با فعالیت های بین المللی جهان را تحت اختیار گرفته و سیاست تخریبی خود رادر همه جا توسعه بدهند و به این ترتیب بهتر خواهند توانست در مرکز دولت ها نفوذ داشته باشند و در واقع فلسطین برای آنها به منزله ی یک پناهگاه تربیت جنایتکاران است که مانند یک دانشگاه عالی مردانی جهت تامین آینده ی خویش تربیت نمایند.(فصل ملل و نژاد)

 

adolf hitler بازدید : 366 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

آلمان نازی یا رایش در دوران بین سال‌های ۱۹۳۳ تا ۱۹۴۵ در حکومت آلمان اطلاق می‌شود که دولت آدولف هیتلر تا سال ۱۹۴۵ میلادی در آن کشور در راس حکومت بود. در این دوران، کشور آلمان تحت حکومت حزب سوسیالیست ملی کارگران آلمان به رهبری آدولف هیتلر به عنوان صدراعظم بود. وی از سال ۱۹۳۴ رهبر حزب سوسیالیست ملی کارگران آلمان شد. پس از روی کار آمدن نازی‌ها در سال ۱۹۳۳، نام رسمی آلمان تغییر نکرد و رایش آلمان یا رایش سوم که از سال ۱۸۷۱ بود، باقی ماند. پرچم حزب نازی از صلیب شکسته و رنگ‌های قرمز و سیاه که گفته می‌شود نشان دهنده خون و خاک هستند به عنوان نماد و سمبل خود استفاده می‌نمود. در حقیقت سیاه، سفید و قرمز رنگ‌های قدیمی پرچم آلمان متحد شمالی بودند.

 
به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید | BestIranGroups

 

درباره ما
Profile Pic
آری،می توانم درک کنم که جهانیانِ بعد از من،بر اثر تبلیغات یهود از من متنفر خواهند شد.ولی بر من واجب است که برای آلمانم بمیرم،و روزی روح من از قبر خواهد خواست و جهانیان خواهند فهمید که من بر حق بوده ام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از موارد زیر درباره هیتلر صدق می کند ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 857
  • بازدید کلی : 35,432