loading...
رایش سوم
adolf hitler بازدید : 323 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (1)

مقاله ای به قلم Himler

شب بخیر دوستان . ضمن عرض ادب و احترام خدمت همه دوستداران مباحث استراتژیک و مخاطبان گرامی مجموعه آکادمی . میدونم که وقفه کاری طولانی رو شاهد بودید و به خصوص بعد از انتقال وبلاگ به این مجموعه ، به غیر از سری مقالات تامکت ، نوشته ی مناسبی رو تقدیمتون نکردم . ولی امشب قصد دارم تا یک مقاله ناب رو از نوع تحلیلی تقدیمتون کنم . خوشحال میشم که در بخشنظرات همین مقاله نظرتون رو درباره کار بدونم و بهم بگید که تا چه اندازه نظر شخصی منو در این زمینه مورد بحث تایید میکنید و یا چرا با اون مخالفید.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ترنم ظهور در تاریخ 1392/06/24 و 13:52 دقیقه ارسال شده است

به نام حق
سلام یاور همیشگی
من همه این کارا رو که گفتید انجام داده ام
فقط آن جایی که برای انجمن مطالب می گذاری (قسمت گذاشتن مطلب در انجمن) رو نمی دانم کجاست!!!!؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام دوباره دادا الان میام وبت میگم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آری،می توانم درک کنم که جهانیانِ بعد از من،بر اثر تبلیغات یهود از من متنفر خواهند شد.ولی بر من واجب است که برای آلمانم بمیرم،و روزی روح من از قبر خواهد خواست و جهانیان خواهند فهمید که من بر حق بوده ام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از موارد زیر درباره هیتلر صدق می کند ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 877
  • بازدید کلی : 35,452