loading...
رایش سوم
adolf hitler بازدید : 263 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (2)

ymsdyk3tp7m40fpzow0b1

امروزه تفکرات مختلفی در جای جای جهان بر اریکه ذهن بشر نقش بسته و عده ای را گرد هم جمع میکند . اصلا  اساسی ترین وجه تمایز انسان با سایر موجودات در قوه تفکر او نهفته که باعث میشود تا روش های مختلفی برای زندگی انتخاب کند . به طوریکه امروزه منهای اعتقادات مذهبی که سهم ویژه و خاصی در تفکرات انسان امروز ایفا میکند ، مشاهده میکنیم که مکاتب فکری گوناگونی به تعداد زیاد در جوامع انسانی در حال رشد و نمو هستند . و این چیز تازه ای هم نیست .

در طول تاریخ هزاران ساله بشر و در ادوار مختلف ، بسا مکاتبی که آمدند و رفتند … در این بین برخی از این تفکرات تاثیر بسزایی در روند تکامل بشر داشتند و برخی دیگر به هر دلیلی توفیق چندانی بدست نیاوردند . یکی از این مکاتب فکری که همواره پا به پای همه جوامع بشری در قالب چهره های گوناگون جلو آمده و سایه به سایه نوع بشر تکامل پیدا کرده ، مکتب وطن خواهی است که از حس میهن دوستی جوامع نشات میگیرد و با همراهی افراد جامعه همواره نقش بسزایی در اعتلای تمدن بشری ایفا کرده . امروزه در مباحث دانشگاهی و در اصطلاح اهل علم ، واژه وطن خواهی را ، ناسیونالیسم تعریف میکنند و آنرا چنین می خوانند . ناسیونالیسم بنا بر مصوبه فرهنگستان ، در زبان پارسی ملی گرایی ترجمه شده . ناسیونالیسم در برگیرنده مجموعه تفکراتیست که حول محور اصل ملیت در یک جامعه شکل میگیرد . برخی ملی گرایی را برابر میدانند با اینکه شخص ملی گرا همه چیز را فدای یک اصل خاص به عنوان ملیت میکند . و به خصوص در سالهای اخیر در جامعه ما برخی از افراد با تغییری محسوس در عملکرد و ارزش های خویش ، مکتب تازه ای را بنیان گذاری کرده اند و آنرا به نام ناسیونالیسم به عامه مردم عرضه میکنند . این افراد اغلب تفکری خاص دارند و در رویای گنگ گذشته های دور ایرانی غرق شده اند . و جالب تر آنکه در بسیاری مواقع برای آینده هیچ برنامه ای ندارند و فقط موجی از انتقادات را نثار همه چیز میکنند .

سوال اینجاست : آیا ناسیونالیسم واقعا همین است ؟

mohammad بازدید : 500 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

دليل عداوت آدلف هيتلر با يهوديان چه بود؟
تاريخچه ي يهودستيزي و دسيسه هاي پنهان يهوديان:



حس بدبيني نسبت به يهوديان چيز تازه و خلاقانه اي نيست. به طور قطع ميتوان گفت كه اروپا پس از پذيرش مسيحيت بيش از پيش نسبت به يهوديان بدبين شد و حتي قبل از آن نيز مردم اين قاره و امرپراتوري روم نسبت به اورشليم نشينان حس اعتماد و دوستي نداشتند. در وهله ي اول رفتار كاهنان هيكل مقدس و پول پرستي ايشان بود. اذيت و آزار و قرنطينه ي مسيحيان قبل از نفوذ مسيحيت به اروپا،مسيحيت را در برابر يهوديت و يهوديان قرار داد به گونه اي كه يهوديان از كشتن عيسي به خود ميباليدند و مسيحيان از قتل عيسي بدست ايشان خشمگين بودند و روايت هاي بسياري بر اين داشتان رفته كه عيسي را چونان يحيي سر بريدند،يا به دار آويختند و يا به گونه اي كاملا رايج مصلوب ساختند. قوانين كنستانتيوس امپراتوري مقدس روم تاييد كننده ي اين امر است كه بعد از نفوذ مسيحيت به اروپا و امپراتوري روم،روم بيزانس به شدت عليه يهوديان جبهه گرفت.

adolf hitler بازدید : 287 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (4)

لژیون کوندور سپاهی المانی بود که در جنگ داخلی اسپانیا به ژنرال فرانکو کمک می کرد بخشی از عملیات های این گروه و همچنین جنایات کمونیست ها(جمهوری خواهان)که بر ضد ژنرال فرانکو می جنگیدند و مستقیما از طرف فرانسه (در ان زمان فرانسه توسط دو حزب سوسیالیست و کمونیست اداره میشد) و شوروی به انها کمک می شد را از زبان ژنرال نیروی هوایی آدولف گالاند می خوانیم


در ضمن برای اینکه حق سایتی خورده نشود عکس ها را از سایت زیر گرفتم

Cufftitles of the Luftwaffe



خلبانان لژیون کوندور


   


 

adolf hitler بازدید : 366 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

آلمان نازی یا رایش در دوران بین سال‌های ۱۹۳۳ تا ۱۹۴۵ در حکومت آلمان اطلاق می‌شود که دولت آدولف هیتلر تا سال ۱۹۴۵ میلادی در آن کشور در راس حکومت بود. در این دوران، کشور آلمان تحت حکومت حزب سوسیالیست ملی کارگران آلمان به رهبری آدولف هیتلر به عنوان صدراعظم بود. وی از سال ۱۹۳۴ رهبر حزب سوسیالیست ملی کارگران آلمان شد. پس از روی کار آمدن نازی‌ها در سال ۱۹۳۳، نام رسمی آلمان تغییر نکرد و رایش آلمان یا رایش سوم که از سال ۱۸۷۱ بود، باقی ماند. پرچم حزب نازی از صلیب شکسته و رنگ‌های قرمز و سیاه که گفته می‌شود نشان دهنده خون و خاک هستند به عنوان نماد و سمبل خود استفاده می‌نمود. در حقیقت سیاه، سفید و قرمز رنگ‌های قدیمی پرچم آلمان متحد شمالی بودند.

 
به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید | BestIranGroups

 

درباره ما
Profile Pic
آری،می توانم درک کنم که جهانیانِ بعد از من،بر اثر تبلیغات یهود از من متنفر خواهند شد.ولی بر من واجب است که برای آلمانم بمیرم،و روزی روح من از قبر خواهد خواست و جهانیان خواهند فهمید که من بر حق بوده ام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از موارد زیر درباره هیتلر صدق می کند ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 863
  • بازدید کلی : 35,438