loading...
رایش سوم
adolf hitler بازدید : 967 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (5)

 

نام کتاب: مبانی مدیریت استراتژیک، ویرایش چهارم (Essentials of Strategic Management)

نویسندگان: J. David Hunger, Thomson L. Wheelen

مترجمین: دکتر سید محمد اعرابی، دکتر حمیدرضا رضوانی

انتشارات: دفتر پژوهش های فرهنگی با همکاری پژوهشکده مدیریت سما

سال چاپ: ۱۳۹۱

بها: ۱۲۵۰۰۰ ریال (صرفا جهت اطلاع)

شما عزیزان می توانید این کتاب را هم اکنون بدون پرداخت هیچ هزینه ای از کتابخانه آکادمی دانلود کنید . برای دانلود این اثر از لین زیر استفاده کنید :

لینک دانلود کتاب

adolf hitler بازدید : 323 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (1)

مقاله ای به قلم Himler

شب بخیر دوستان . ضمن عرض ادب و احترام خدمت همه دوستداران مباحث استراتژیک و مخاطبان گرامی مجموعه آکادمی . میدونم که وقفه کاری طولانی رو شاهد بودید و به خصوص بعد از انتقال وبلاگ به این مجموعه ، به غیر از سری مقالات تامکت ، نوشته ی مناسبی رو تقدیمتون نکردم . ولی امشب قصد دارم تا یک مقاله ناب رو از نوع تحلیلی تقدیمتون کنم . خوشحال میشم که در بخشنظرات همین مقاله نظرتون رو درباره کار بدونم و بهم بگید که تا چه اندازه نظر شخصی منو در این زمینه مورد بحث تایید میکنید و یا چرا با اون مخالفید.

adolf hitler بازدید : 263 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (2)

ymsdyk3tp7m40fpzow0b1

امروزه تفکرات مختلفی در جای جای جهان بر اریکه ذهن بشر نقش بسته و عده ای را گرد هم جمع میکند . اصلا  اساسی ترین وجه تمایز انسان با سایر موجودات در قوه تفکر او نهفته که باعث میشود تا روش های مختلفی برای زندگی انتخاب کند . به طوریکه امروزه منهای اعتقادات مذهبی که سهم ویژه و خاصی در تفکرات انسان امروز ایفا میکند ، مشاهده میکنیم که مکاتب فکری گوناگونی به تعداد زیاد در جوامع انسانی در حال رشد و نمو هستند . و این چیز تازه ای هم نیست .

در طول تاریخ هزاران ساله بشر و در ادوار مختلف ، بسا مکاتبی که آمدند و رفتند … در این بین برخی از این تفکرات تاثیر بسزایی در روند تکامل بشر داشتند و برخی دیگر به هر دلیلی توفیق چندانی بدست نیاوردند . یکی از این مکاتب فکری که همواره پا به پای همه جوامع بشری در قالب چهره های گوناگون جلو آمده و سایه به سایه نوع بشر تکامل پیدا کرده ، مکتب وطن خواهی است که از حس میهن دوستی جوامع نشات میگیرد و با همراهی افراد جامعه همواره نقش بسزایی در اعتلای تمدن بشری ایفا کرده . امروزه در مباحث دانشگاهی و در اصطلاح اهل علم ، واژه وطن خواهی را ، ناسیونالیسم تعریف میکنند و آنرا چنین می خوانند . ناسیونالیسم بنا بر مصوبه فرهنگستان ، در زبان پارسی ملی گرایی ترجمه شده . ناسیونالیسم در برگیرنده مجموعه تفکراتیست که حول محور اصل ملیت در یک جامعه شکل میگیرد . برخی ملی گرایی را برابر میدانند با اینکه شخص ملی گرا همه چیز را فدای یک اصل خاص به عنوان ملیت میکند . و به خصوص در سالهای اخیر در جامعه ما برخی از افراد با تغییری محسوس در عملکرد و ارزش های خویش ، مکتب تازه ای را بنیان گذاری کرده اند و آنرا به نام ناسیونالیسم به عامه مردم عرضه میکنند . این افراد اغلب تفکری خاص دارند و در رویای گنگ گذشته های دور ایرانی غرق شده اند . و جالب تر آنکه در بسیاری مواقع برای آینده هیچ برنامه ای ندارند و فقط موجی از انتقادات را نثار همه چیز میکنند .

سوال اینجاست : آیا ناسیونالیسم واقعا همین است ؟

adolf hitler بازدید : 242 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

 

پس از اجرای نقشه صهیونیسم در اجرای شیوع دروغ هولوکاست و مجازات و اعدام سران نازی ها به جرم جنایات. صهیونیسم به دنبال دریافت غرامت از المان بود . این مقاله به مبالغ دریافت شده توسط صهیونیسم از المان و نحوه این عملکرد و میزان تاثیر در قدرت اسراییل فعلی را مورد بررسی قرار میدهد ...

adolf hitler بازدید : 266 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

خب دوستان در ادامه مطالبم در مورد ایران در طول دوران جنگ جهانی دوم اینبار مطلبی رو درباره چگونگی اشغال نظامی ایران بدست متففقین در سال 1943 رو آماده کردم امیدوارم برای دوستان مفید باشه.سوم شهريور 1320، ايران به اشغال نيروهاي نظامي روس و انگليس درآمد. نيروهاي شوروي از شمال و شرق و نيروهاي انگليس از جنوب و غرب، از زمين و هوا به ايران حمله كردند. اين حادثه در كشاكش جنگ دوم جهاني رخ داد و اين حمله حاصل سومين تباني روسيه و انگليس بود كه به زيان حاكميت ملي و تماميت ارضي ايران شكل مي#گرفت#. قرن نوزدهم در پايان جنگهاي طولاني روسيه با ايران#، تباني اين كشور با انگليس عليه ناپلئون در اروپا، سبب حمايت انگليس از انعقاد پيمان#هاي گلستان و تركمنچاي و تحميل آن بر ايران شد. اوايل قرن بيستم ميلادي نيز، پيمان#هاي ميلادي#، 1907 و 1915 سبب تقسيم ايران به حوزه نفوذ دو كشور انگليس و روسيه و زمينه#ساز حضور نظامي آنان در ايران شد. سومين بار در جنگ دوم جهاني بود كه بهانه حضور كارشناسان آلماني در ايران، اشغال ايران را در پي داشت.لحظات اوليه حمله، سفير كبير شوروي و وزير مختار انگليس در منزل علي منصور ـ نخست#وزير وقت ـ حضور يافته و طي يادداشتي حمله قواي خود را به كشور ابلاغ كردند. علي منصور متعاقباً در كاخ سعدآباد، رضاشاه را مطلع ساخت و سپس راهي مجلس شوراي ملي شد و گزارش حمله نظامي روسيه و انگليس را به اطلاع نمايندگان مجلس رساند.

 


adolf hitler بازدید : 349 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

بسیاری از این قربانیان به صورت مکرر مورد تجاوز قرار گرفته بودند. بر اساس برآورد کتابی با عنوان «سقوط برلین در سال ١٩۴۵» نوشته آنتونی بیور، ٧/٣ درصد کودکانی که در برلین در سالهای ١٩۴۵و ١٩۴۶به دنیا آمدند، پدران روسی داشتند. آنتونی بیور می نویسد روس ها از ورود خود به خاک آلمان تجاوز سازمان یافته خود را آغاز کرده و در برخی روستاها تمام زنان بین ۱۰ تا ۸۰ سال را مورد تجاوز قرار دادند.

adolf hitler بازدید : 287 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (4)

لژیون کوندور سپاهی المانی بود که در جنگ داخلی اسپانیا به ژنرال فرانکو کمک می کرد بخشی از عملیات های این گروه و همچنین جنایات کمونیست ها(جمهوری خواهان)که بر ضد ژنرال فرانکو می جنگیدند و مستقیما از طرف فرانسه (در ان زمان فرانسه توسط دو حزب سوسیالیست و کمونیست اداره میشد) و شوروی به انها کمک می شد را از زبان ژنرال نیروی هوایی آدولف گالاند می خوانیم


در ضمن برای اینکه حق سایتی خورده نشود عکس ها را از سایت زیر گرفتم

Cufftitles of the Luftwaffe



خلبانان لژیون کوندور


   


 

adolf hitler بازدید : 295 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (4)
بازی Air Guard با وجود داشتن حجم بسیار کم، صحنه‎ها و اکشن‎های بسیار مهیج و جالبی برای بازیکن به وجود می‎آورد. در جریان این بازی شما به عنوان خلبان یک هواپیمای جنگی آلمان نازی در جنگ جهانی دوم ایفای وظیفه می‎نمائید. شما با دو نوع مأموریت روبرو خواهید بود: یک مورد بصورت جنگ و تیراندازی متقابل با نیروهای متهاجم دشمن است و دیگری انجام عملیات و تاکتیک‎های ویژه برای پیش برد مقاصد نظامی می‎باشد که با پشت سر گذاشتن هر مأموریت وارد مرحله بعدی می‎شوید. در ضمن در این بازی شما می‎توانید با متصل شدن به اینترنت، رکورد خود را ثبت نموده و در مقایسه با بازیکنان دیگر در جهان، رتبه بندی شوید.
ویژی گی های بازی جنگ با هواپیما
Air Guard 1.15:

ـ Portable بودن و عدم نیاز به نصب بازی
ـ حجم بسیار کم و قابل دانلود حتی برای کاربران Dial-up
ـ کنترل بسیار راحت هواپیما تنها با ماوس
ـ قابل اجرا با قدیمی‎ترین سیستم‎ها
ـ داشتن صحنه‎های مهیج و جذاب
سیستم مطلوب مورد نیاز برای اجرا:
ـ سیستم عامل: Windows 95/ 98/ ME/ NT/ 2000/ XP
ـ پردازنده مرکزی: اغلب پردازنده‎ها
ـ حافظه موقت: ۲۵۶ MB
ـ حافظه اصلی: ۱۰ MB
ـ کارت گرافیکی:۶۴ MB
راهنما : لینک دانلود این مطلب را از کادر زیر کپی کرده
و بر روی محل تایپ قسمت آدرس مرورگر اینترنتی خود Paste نمائید
و سپس با زدن کلید Enter آن رابراحتی دانلود کنید.
http://dl4.mihandownload.com/user2/s...oad.com%5D.rar
حجم: ۵٫۹۲ MB

 

adolf hitler بازدید : 239 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)
به نام اهورا




آدولف هیتلر ، ۲۰ آوریل ۱۸۸۹ در مسافرخانه ای در شهری مرزی و کوچک به نام “براونا-آم-این” در اتریش، بین مرز اتریش و امپراتوری آلمان زاده شد.آدولف هیتلر رهبر رایش سوّم در شامگاه ۳۰ آوریل ۱۹۴۵ به زندگی خود پایان داد.هیتلر در زمان مرگ تنها ۵۶ سال داشت.
هیتلر در کتاب “نبرد من” روزگار امروز یهود و صهیونیست را پیش بینی کرده بود:
یهودیان به قدری در کار خود ماهرند که با قیافه ی حق به جانب میتوانند یک ملت بیگانه و بی طرف قلمداد کنند. زیرا وقتی صهیونیست سعی می کند که به مردم وانمود کند که آنها از تشکیل حکومت ملی خوشحال و راضی هستند یک بار دیگر با این قیافه ی حق به جانب مردمان آلمان را فریب می دهند. زیرا آنها چیزی نمی خواهند جز اینکه یک روز با ضعیف کردن دولت ها موفق شوند یک دولت صهیونیستی فلسطینی ایجاد نمایند و این آخرین و عالی ترین آرزو های آنهاست. ولی در نفس او حقیقت نباید غیر از این باشد. به این معنی که آنها در نظر ندارند که یک دولت مستقل در فلسطین داشته باشند. بلکه می خواهند که فلسطین را برای خود مرکزی قرار دهند تا بتوانند با فعالیت های بین المللی جهان را تحت اختیار گرفته و سیاست تخریبی خود رادر همه جا توسعه بدهند و به این ترتیب بهتر خواهند توانست در مرکز دولت ها نفوذ داشته باشند و در واقع فلسطین برای آنها به منزله ی یک پناهگاه تربیت جنایتکاران است که مانند یک دانشگاه عالی مردانی جهت تامین آینده ی خویش تربیت نمایند.(فصل ملل و نژاد)

 

adolf hitler بازدید : 172 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

درود.
ممنون که به وبسایت من اومدید.
نمیدونم با دیدن این مطالب چه فکری در مورد من میکنید.
شاید با خودتون بگید این دیگه کیه که از هیتلر و نازیها طرفداری میکنه.حتما فکر میکنید نازیها یه سری آدم نژاد پرست،وحشی و قاتل و خونریز بودن که جهان رو به آتیش کشیدن.
ولی واقعیت اینطور نیست.این تفکری که شما از نازیها دارید برگرفته از تبلیغات و دستگاه رسانه ای صهیونیسم بر علیه آلمان نازی هستش.
من باید بهتون بگم هیتلر یک منجی بود.هیتلر منجی انسانها برای رهایی از دست صهیونیستها و نوکرانش بود.
هیتلر یک انسان ملی گرا و خداجو بود.هیتلر کسی بود که برای مبارزه با صهیونیسم،کمونیسم امپریالیسم، و سرمایه داری کثیف یهودیان جهانخوار جنگید
هیتلر مردی بود که از 13 سالگی پدرش رو از دست داد و با وجود سن کمش سرپرستی یک خانواده رو به دوش کشید.در 17 سالگی مادرش رو از دست داد و تمام ارثی که بهش رسید رو به خواهرش واگذار کرد تا خواهرش بتواند راحتتر زندگی کند.

 

adolf hitler بازدید : 366 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

آلمان نازی یا رایش در دوران بین سال‌های ۱۹۳۳ تا ۱۹۴۵ در حکومت آلمان اطلاق می‌شود که دولت آدولف هیتلر تا سال ۱۹۴۵ میلادی در آن کشور در راس حکومت بود. در این دوران، کشور آلمان تحت حکومت حزب سوسیالیست ملی کارگران آلمان به رهبری آدولف هیتلر به عنوان صدراعظم بود. وی از سال ۱۹۳۴ رهبر حزب سوسیالیست ملی کارگران آلمان شد. پس از روی کار آمدن نازی‌ها در سال ۱۹۳۳، نام رسمی آلمان تغییر نکرد و رایش آلمان یا رایش سوم که از سال ۱۸۷۱ بود، باقی ماند. پرچم حزب نازی از صلیب شکسته و رنگ‌های قرمز و سیاه که گفته می‌شود نشان دهنده خون و خاک هستند به عنوان نماد و سمبل خود استفاده می‌نمود. در حقیقت سیاه، سفید و قرمز رنگ‌های قدیمی پرچم آلمان متحد شمالی بودند.

 
به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید | BestIranGroups

 

درباره ما
Profile Pic
آری،می توانم درک کنم که جهانیانِ بعد از من،بر اثر تبلیغات یهود از من متنفر خواهند شد.ولی بر من واجب است که برای آلمانم بمیرم،و روزی روح من از قبر خواهد خواست و جهانیان خواهند فهمید که من بر حق بوده ام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از موارد زیر درباره هیتلر صدق می کند ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 853
  • بازدید کلی : 35,428