loading...
رایش سوم
adolf hitler بازدید : 287 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (4)

لژیون کوندور سپاهی المانی بود که در جنگ داخلی اسپانیا به ژنرال فرانکو کمک می کرد بخشی از عملیات های این گروه و همچنین جنایات کمونیست ها(جمهوری خواهان)که بر ضد ژنرال فرانکو می جنگیدند و مستقیما از طرف فرانسه (در ان زمان فرانسه توسط دو حزب سوسیالیست و کمونیست اداره میشد) و شوروی به انها کمک می شد را از زبان ژنرال نیروی هوایی آدولف گالاند می خوانیم


در ضمن برای اینکه حق سایتی خورده نشود عکس ها را از سایت زیر گرفتم

Cufftitles of the Luftwaffe



خلبانان لژیون کوندور


   


 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط NaziCenter در تاریخ 1392/04/14 و 20:41 دقیقه ارسال شده است

سلام
ازین ببعد میتونی به وبسایتم مراجعه کنی . من دارم سعی میکنم تمرکزم رو روی وبسایت معطوف کنم .
باتشکر

این نظر توسط NaziCenter در تاریخ 1392/04/02 و 0:51 دقیقه ارسال شده است

مجموعه خوبی جمع کردی .
امیدوارم موفق باشید .

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1392/04/01 و 16:16 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش

به این پستی که آدرسشو میذارم برو وکد چت رومو بذار تو وبلاگت در حامی بلاگ!تو رزبلاگ نمیخونه این کد!
از این چت روماس که پایین صفحه به صورت کشویی میاد!
مثل چت روم فیس بوکشکلکشکلک

http://esteghlal.hamiblog.ir/post170.php

این نظر توسط Rektor در تاریخ 1392/04/01 و 15:47 دقیقه ارسال شده است

دوستان بهتره لینک منبعی که مطالب رو از اون کپی می کنید قرار بدید.
پاسخ : سلام دادا حالا خوبه پایین مطلب لوگوی نازی سنترو گذاشتیما..!!!!!!

این نظر توسط ل- رضايي در تاریخ 1392/04/01 و 15:39 دقیقه ارسال شده است

سلام يه خورده كه سرم خلوت شه ميام تو انجمن عضو ميشمشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آری،می توانم درک کنم که جهانیانِ بعد از من،بر اثر تبلیغات یهود از من متنفر خواهند شد.ولی بر من واجب است که برای آلمانم بمیرم،و روزی روح من از قبر خواهد خواست و جهانیان خواهند فهمید که من بر حق بوده ام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از موارد زیر درباره هیتلر صدق می کند ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 243
  • بازدید سال : 1,017
  • بازدید کلی : 35,592