loading...
رایش سوم
adolf hitler بازدید : 243 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

 

پس از اجرای نقشه صهیونیسم در اجرای شیوع دروغ هولوکاست و مجازات و اعدام سران نازی ها به جرم جنایات. صهیونیسم به دنبال دریافت غرامت از المان بود . این مقاله به مبالغ دریافت شده توسط صهیونیسم از المان و نحوه این عملکرد و میزان تاثیر در قدرت اسراییل فعلی را مورد بررسی قرار میدهد ...

milad بازدید : 232 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دادگاه فرمایشی نورنبرگ در سال 1946 پس از جنگ جهانی دوم که به نام سازمان ملل برگزار شد ولی تمام آنرا متفقین برگزار کردند و بدون هیچ وکیل مدافعی انجام و حکم صادر کردند و به کشتار سران نازی ها به دلیل وفاداری آنها پرداختند این است عدالت آنها!!!!!

milad بازدید : 190 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 تانک sturmgeschutz III

 

این تانک یکی از دستاورد های آلمان نازی در زمینه ی تانک های ویرانگر است.در ابتدا این تانک قرار بود برای پشتیبانی از پیاده نظام طراحی شود اما بعد از نشان دادن قدرت واقعی خود این تانک جزو تانک های ویرانگر و قابل استفاده در نبردها و جبهه ها قرار میگیرد.بجز آلمان نازی نه کشور دیگر از این تانک استفاده میکردند.

کشور های استفاده کننده شامل:رمانی/بلغارستان/فندلاند/مجارستان/ایتالیا/اسپانیا/سوریه و شوروی شایان ذکر است که این تانگ دیگر پس از سقوط رایش سوم دیگر در آلمان مورد استفاده قرار نگرفت.

این تانک در سال 1940 وارد ارتش و در پایان جنگ از خدمت خارج شد.باید گفت که این تانک توانست با استفاده از جنگ افزارهای قوی و قدرتمند توانست صدمه های زیادی به تانک های ارتش سرخ وارد کند بطوری که ارتش سرخ علاوه بر اصرار بر نابودی ببران آلمان به دنبال نابودی این تانک ها هم بود.تولید این تانک نیز قابل توجه است از این تانک تا پایان جنگ حدود 7.040 دستگاه تولید شد.مهندسین آلمانی با دیدن قابلیت های این تانک متوجه شدند که نیروی زمینی آلمان با تولید زیاد این تانک میتواند خطوط شوروی را تا مرز مسکو و فراتر از آن بشکند.و ستاد ارتش با دادن بودجه برای ساخت این تانک موافقت کرد.

برد این تانک 155 کیلومتر بدون سوختگیری و سرعت این تانک به 40 کیلومتر میرسید.

قابل ذکر است این تانک جزو تانک هایی بود که افتخارات زیادی کسب کرده بود در خاطرات یکی از سربازان برلین است که میگوید افسر مافوق ما در پایان جنگ به آخرین sturmgeschutz که از شهر دفاع میکرد مدال افتخار داد.

و این است گوشه ای از قدرت نظامی رایش سوم

 

milad بازدید : 1280 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

شما در این بعد از ظهر نظاره گر رویدادی با شکوه هستید که تا به حال نه یک آلمانی و نه هیچ کدام از مردم جهان به چشم ندیده است.این اغراق نیست که بگویم امشب جمعیتی بالغ بر بیست میلیون در آلمان و در بیرون از مرز های آنقادر خواهند بود تا به سخن رانی صدراعظم آدولف هیتلر گوش دهند.هنگامی که شکایت یهود در مطبوعات مبنی بر اینکه جنبش ناسیونال سوسیالیست به صدراعظم پوشش رادیویی گسترده ای از سراسر آلمان میدهد مطرح شد ما در پاسخ فقط میگوییم این تنها باز پرداختی در مقابل اعمال شماست.

adolf hitler بازدید : 266 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

خب دوستان در ادامه مطالبم در مورد ایران در طول دوران جنگ جهانی دوم اینبار مطلبی رو درباره چگونگی اشغال نظامی ایران بدست متففقین در سال 1943 رو آماده کردم امیدوارم برای دوستان مفید باشه.سوم شهريور 1320، ايران به اشغال نيروهاي نظامي روس و انگليس درآمد. نيروهاي شوروي از شمال و شرق و نيروهاي انگليس از جنوب و غرب، از زمين و هوا به ايران حمله كردند. اين حادثه در كشاكش جنگ دوم جهاني رخ داد و اين حمله حاصل سومين تباني روسيه و انگليس بود كه به زيان حاكميت ملي و تماميت ارضي ايران شكل مي#گرفت#. قرن نوزدهم در پايان جنگهاي طولاني روسيه با ايران#، تباني اين كشور با انگليس عليه ناپلئون در اروپا، سبب حمايت انگليس از انعقاد پيمان#هاي گلستان و تركمنچاي و تحميل آن بر ايران شد. اوايل قرن بيستم ميلادي نيز، پيمان#هاي ميلادي#، 1907 و 1915 سبب تقسيم ايران به حوزه نفوذ دو كشور انگليس و روسيه و زمينه#ساز حضور نظامي آنان در ايران شد. سومين بار در جنگ دوم جهاني بود كه بهانه حضور كارشناسان آلماني در ايران، اشغال ايران را در پي داشت.لحظات اوليه حمله، سفير كبير شوروي و وزير مختار انگليس در منزل علي منصور ـ نخست#وزير وقت ـ حضور يافته و طي يادداشتي حمله قواي خود را به كشور ابلاغ كردند. علي منصور متعاقباً در كاخ سعدآباد، رضاشاه را مطلع ساخت و سپس راهي مجلس شوراي ملي شد و گزارش حمله نظامي روسيه و انگليس را به اطلاع نمايندگان مجلس رساند.

 


adolf hitler بازدید : 350 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

بسیاری از این قربانیان به صورت مکرر مورد تجاوز قرار گرفته بودند. بر اساس برآورد کتابی با عنوان «سقوط برلین در سال ١٩۴۵» نوشته آنتونی بیور، ٧/٣ درصد کودکانی که در برلین در سالهای ١٩۴۵و ١٩۴۶به دنیا آمدند، پدران روسی داشتند. آنتونی بیور می نویسد روس ها از ورود خود به خاک آلمان تجاوز سازمان یافته خود را آغاز کرده و در برخی روستاها تمام زنان بین ۱۰ تا ۸۰ سال را مورد تجاوز قرار دادند.

adolf hitler بازدید : 287 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (4)

لژیون کوندور سپاهی المانی بود که در جنگ داخلی اسپانیا به ژنرال فرانکو کمک می کرد بخشی از عملیات های این گروه و همچنین جنایات کمونیست ها(جمهوری خواهان)که بر ضد ژنرال فرانکو می جنگیدند و مستقیما از طرف فرانسه (در ان زمان فرانسه توسط دو حزب سوسیالیست و کمونیست اداره میشد) و شوروی به انها کمک می شد را از زبان ژنرال نیروی هوایی آدولف گالاند می خوانیم


در ضمن برای اینکه حق سایتی خورده نشود عکس ها را از سایت زیر گرفتم

Cufftitles of the Luftwaffe



خلبانان لژیون کوندور


   


 

yones1369 بازدید : 184 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (1)

مرگ آدولف هیتلر رهبر رایش سوم در شامگاه ۳۰ آوریل ۱۹۴۵ اتفاق افتاد. او به وسیلهٔ سیانور و شلیک تپانچه به سرش خودکشی کرد. هیتلر در زمان مرگ تنها ۵۶ سال داشت. هیتلر ۳۶ ساعت قبل از مرگش با معشوقه خود، اوا براون که از زمان شروع فعالیت در حزب نازی با او در یک عکاسی که مشتری آنجا بود آشنا شده بود پیمان زناشویی بست و با اینکه خبر نفوذ نیروهای متفقین تائید شده بود، هیتلر در آخرین ساعات عمرش با "اوا براون" ازدواج کرد و هنگام خودکشی نیز اوا همراه وی همزمان دست به خودکشی زد. اوا براون با شکستن کپسول سیانور و هیتلر نیز با سیانور و شلیک هم‌زمان گلوله تپانچه به سرش دست به خودکشی دست زدند. پیکر بی جان آن دو را دکتر گوبلز و سایرین که در سنگر بودند به بیرون بردند و به خواست خود هیتلر سوزانده شد.


به طور کلی مرگ هیتلر مورد تایید می‌باشد. بر مبنای اظهارات برخی سران نازی در جریان دادگاه نورنبرگ، بابرداشت عمومی در مورد پایان زندگی آدولف هیتلر اینست که او به اتفاق همسرش اوا براون با خوردن سیانور اقدام به خودکشی کرده‌اند و سپس طبق دستور خود هیتلر از قبل، جسد هر دو را کاملاً سوزانده‌اند بطوری که نه به دست نیروهای متفقین بیفتد، و نه هیچ‌گونه اثری از آن‌ها باقی بماند. اما کسی بدرستی نمی‌داند سرانجام رایش سوم چه شد.

 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
آری،می توانم درک کنم که جهانیانِ بعد از من،بر اثر تبلیغات یهود از من متنفر خواهند شد.ولی بر من واجب است که برای آلمانم بمیرم،و روزی روح من از قبر خواهد خواست و جهانیان خواهند فهمید که من بر حق بوده ام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از موارد زیر درباره هیتلر صدق می کند ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 880
  • بازدید کلی : 35,455